Tuesday 5 July 2011

Ek Hou Van Brei / I Can Knit

Hallo Almal!
‘n Rukkie terug het my mamma my geleer om te brei en dis baie lekker.
Dit was ‘n bietjie moeilik in die begin, maar toe het my mamma my mooi geleer.
Hello Everyone!
Sometime ago my mother taught me to knit and I enjoy it very much.
It was difficult in the beginning, but my Mother taught me well.
Hierdie is my eerste probeerslag.
Ek het eers geoefen met gewone wol.
Ek gaan die ou serpie gebruik vir my pop.
Here is my first try.
I practised with ordinary wool.
I will use the little scarf for my doll.
Na ‘n rukkie het ek met ‘n nuwe serpie begin, met lekker, dik, pienk wol.
Then I started a new scarf with nice thick, pink wool.

Dit is hoe dit nou al lyk. Dit is mooier as my eerste serpie, van al die oefen.
This is how far I am now.  It looks much better than my first scarf, since I had some practice.
Dit is hoe dit lyk terwyl ek brei.
Me busy knitting.
Ek sal vir julle wys as ek my serpie klaar gemaak het.
I will show you when my scarf is finish.
Glimlaggies
Smiles
Danika

3 comments:

  1. Beautiful, Danika...well done! Can't wait to see your finished scarf!! Lots of love, Kelly-Anne

    ReplyDelete
  2. Dit lyk baie mooi ! hou so aan!
    NZ melissa

    ReplyDelete
  3. Thats lovely Danika! I'd love to see it when it's finished!!
    Sarah

    ReplyDelete